Ο Δήμος Βόλου συμμετείχε στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση της Θεσσαλονίκης, από 18 έως 20 Νοεμβρίου 2016. Προβάλλοντας το συνολικό τουριστικό προορισμό με το λογότυπο VOLOS PELION IT’S TRUE, συμμετείχε ως συνεκθέτης με το Δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου και Νοτίου Πηλίου.
Η συμμετοχή στην έκθεση αυτή χαρακτηρίζεται ιδιαιτέρως επιτυχής. Πραγματοποιήθηκαν πλήθος ΒΤΒ συναντήσεων όπου παρουσιάστηκε ο προορισμός από την Ένωση Ξενοδόχων και έγινε επίσημη παρουσίαση της περιοχής σε δημοσιογράφους και tour operators που προσκλήθηκαν (19-11-2016), επίσης από την Ένωση Ξενοδόχων, στην αίθουσα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Μετά το πέρας της παρουσίασης οργανώθηκε μπουφές με γεύσεις τσιπουράδικου, χορηγία της Ένωσης Επαγγελματιών Εστίασης και Υ.Ε. Νέας Αγχιάλου. Την ιδια μέρα το απόγευμα, οι επισκέπτες της έκθεσης απόλαυσαν χριστουγεννιάτικα γλυκά και κόκκινο κρασί χορηγία της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησιας.
Στις 20-11-2016 το event με τίτλο ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ;, στην είσοδο της έκθεσης κέρδισε τις εντυπώσεις. Σε ειδικά διαμορφωμένο stand μοιράστηκαν φυλλάδια διαφημιστικά των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στο Βόλο. Ο Ιππικός Φυσιολατρικός Όμιλος Μηλεών με 6 άλογα παρουσίασε στους λάτρεις της ιππασίας τις δυνατότητες της περιοχής να απολαύσουν το αγαπημένο τους άθλημα στην περιοχή, ενώ οι μικροί επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν βόλτα με άλογα σε οριοθετημενη περιοχή.
Στην έκθεση συμμετείχαν αιρετοί και επαγγελματίες της περιοχής: από το Δήμο Ζαγοράς Μουρεσίου οι κ.κ. Παναγιωτης Κουτσάφτης και Απόστολος Σουλδάτος, ο Τουριστικός και Αναπτυξιακός Σύλλογος Τσαγκαράδας, από το Δήμο Νοτίου Πηλίου, ο κ. Παντελής Δημήτρης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων, κ. Ζαφείρης Γιώργος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Επαγγελματιών Εστίασης και Υ.Ε. Νέας Αγχιάλου, κ. Ασδεράκης Βασίλης και πλήθος επαγγελματιών και από τους τρεις Δήμους. Το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου Βόλου εκπροσωπήθηκε από τα στελέχη του κ.κ. Παπαμακάριο Γιώργο και Ταμπάκη Γεωργία.
Και η έκθεση Hotelia
Παράλληλα με τη Philoxenia πραγματοποιήθηκε και η έκθεση Hotelia. H διοργάνωση είναι η μεγαλύτερη σε επίπεδο Βαλκανίων. Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας κατά 46% στις δύο εκθέσεις, κατά 91% στους εμπορικούς επισκέπτες, ενώ πραγματοποιήθηκαν συνολικά 5.500 επιχειρηματικές συναντήσεις σε τρεις ημέρες. Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το Διεθνές Τουριστικό Συνέδριο [re]branding Destinations: Image making, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Philoxenia, με εκατοντάδες άτομα, κυρίως νεολαία, να κατακλύζουν την αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης», για να παρακολουθήσουν κορυφαίους Έλληνες και ξένους ομιλητές να αναλύουν το ιδιαίτερα σημαντικό θέμα του branding των τουριστικών προορισμών, σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες.