Το «βουνό των Κενταύρων» υποδέχθηκε -στη μοναδική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν και φέτος οι χιλιάδες θεατές της 38ης Ι. ΚΤΕΟ Βόλου Ανάβασης Πορταριάς- τον 5ο γύρο του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων καθώς και του Ενιαίου Skoda Fabia.
Όλα κύλησαν ομαλά και οι θεατές απόλαυσαν τα 3,1 χιλιόμετρα της διαδρομής, με ηλιόλουστο καιρό, ορισμένες από τις κορυφαίες και πιο εντυπωσιακές συμμετοχές του φετινού θεσμού. Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου ανέλαβε, όπως και κάθε χρόνο, την διοργάνωση, με συνέπεια και υπευθυνότητα και έφερε εις πέρας αυτόν τον αγώνα πρωταθλήματος.
Στον πίνακα των 101 συμμετοχών υπήρχαν και οι αθλητές της Λ.Α. Βόλου, που κάθε χρόνο περιμένουν πως και πως τον εν λόγο αγώνα, μια και η εντοπιότητα παίζει τον ρόλο της. Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου σε κάθε της αγώνα αθλοθετεί έπαθλα και για τα δικά της «παιδιά» δηλαδή τους αθλητές της, σε δύο κατηγορίες έως 1600cc και πάνω από 1600cc ανεξαρτήτου κλάσεως. Δώδεκα οδηγοί έλαβαν μέρος στην ανάβαση με αρκετά καλά αποτελέσματα για αυτούς.
Αναλυτικότερα ο Απόστολος Βλάχος (Peugeot 106 S16) με 4.18.58 κατέκτησε την 4η θέση στην Ν2, την 7η στην Ομάδα Ν και την 6η στην Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα. Ο Κώστας Καρακατσάνης άλλαξε αυτοκίνητο και κατηγορία με το νέο απόκτημά του (Renault clio sport) στην κλάση Ν3 στον δεύτερο αγώνα προσπαθώντας να μάθει το αυτοκίνητο, το οποίο παρεμπίπτοντος είναι «όπλο» και δεν έχει καμία σχέση με το πολύ, κατά άλλα συμπαθητικό Saxo, έγραψε χρόνους ικανοποιητικούς και κατέκτησε την 4η θέση με 4.39.52 στην Ν3.
Ο Σοφοκλής Πέππας (Peugeot 106 Rallye), αφού πούλησε το αγωνιστικό πριν δύο χρόνια περίπου, αποφάσισε να το ξαναγοράσει και να εμπλακεί ξανά στους αγώνες δηλώνοντας συμμετοχή στην Α5 κατακτώντας την 6η θέση με 4.54.33. Ο Γιώργος Μπαλντούνης (Ford Escort MKII) στην Ε11, παρόλο που είχε να οδηγήσει το αυτοκίνητο έναν ολόκληρο χρόνο, κατέκτησε την 4η θέση με 4.06.35, χάνοντας την τρίτη θέση από τον Μπίμπικα με WV Golf για λίγο πάνω από ένα δευτερόλεπτο και συγχρόνως πήρε την 7η θέση στην Ομάδα Ε και Ε έως 2 Λίτρα.
Ο Γιάννης Σκαφίδας (Fiat Uno Turbo) επανέρχεται στους αγώνες μετά από πολλά πολλά χρόνια με το αγαπημένο του αυτοκίνητο, ίδιο όπως τότε στην Ε11. Η τέχνη της αγωνιστικής οδήγησης δεν ξεχνιέται, αλλά θα πρέπει να του δώσουμε χρόνο. Παρόλα αυτά έγραψε 4.25.02. Ο Γιώργος Περγάμαλης με 4.29.02 (Ford Sierra Cosworth) στην E12 μόνος στην κλάση το διασκέδασε και τερμάτισε το αυτοκίνητο, μια και πέρυσι δεν είχε αυτή τη χαρά. Ο Γιώργος Φώτου (Renault clio Williams) με ένα κομμένο ημιαξόνιο στις δοκιμές του Σαββάτου δεν του επέτρεψε τη συμμετοχή του στον αγώνα.
Ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Formula Saloon Turbo 2 με 3.57.84, χάνοντας την πρώτη θέση για 0,99 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Ζυγογιάννη με Audi S3, ενώ ήταν 7ος στην κατηγορία Formula Saloon. Η κατηγορία Formula Saloon Ατμοσφαιρικά έως 2 Λίτρα, ήταν καθαρά βολιώτικη υπόθεση, με τους Αντώνη Βαγδούτη (Peugeot 106 S16) με 4.17.05, Φραγκίσκο Πέππα (Ford Focus) με 4.29.56 και Σπύρο Χαλαστάρα (Peugeot 106 Rallye) με 4.33.56 να κατακτούν τις αντίστοιχες θέσεις του βάθρου. Να σημειώσουμε ότι ήταν ο πρώτος αγώνας του Πέππα με το αυτοκίνητο μετά από πολλά χρόνια κατασκευής του. Και κλείνοντας με τον «drift driver» Γιώργο Σουφλάρη (Ford Escort MKII) που για μια ακόμη φορά χάρισε ατέλειωτες πλαγιολισθήσεις στους φίλους θεατές και με αλλαγή του χρώματος του αυτοκινήτου σε μαύρο…
Οι αθλητές της Λ.Α. Βόλου είχαν την παρακάτω κατάταξη: Έως 1600 cc ανεξαρτήτου κλάσεως: 1ος κατετάγη ο Αντώνης Βαγδούτης (Peugeot 106 S16), 2ος ο Απόστολος Βλάχος (Peugeot 106 S16) και 3ος ο Σπύρος Χαλαστάρας (Peugeot 106 Rallye).
Στην κατηγορία πάνω από 1600 cc ανεξαρτήτου κλάσεως 1ος ήταν ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC), 2ος ο Γιώργος Μπαλντούνης (Ford Escort MKII), ενώ στην 3η θέση ισοβάθμησαν ο Γιάννης Σκαφίδας (Fiat Uno Turbo) και ο Φραγκίσκος Πέππας (Ford Focus).
Η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου συγχαίρει όλους τους αθλητές που συμμετείχαν στην 38η Ι. ΚΤΕΟ Βόλου Ανάβαση Πορταριάς 2018 και ανανεώνει το ραντεβού για το 2019…
Κεντρική φωτό: Πρώτευσε ο Αντώνης Βαγδούτης στα αυτοκίνητα ως 1600 cc ανεξαρτήτου κλάσεως