Μια ξεχωριστή τοιχογραφία που μεταφέρει στις παραστάσεις των μαθητών το κυρίαρχο φυσικό τοπίο του τόπου μας, το Πήλιο, δημιουργήθηκε στο διδακτήριο του 3ου Γυμνασίου Βόλου σε μια προσπάθεια να αναβαθμιστεί και να γίνει ακόμη περισσότερο ελκυστικός ο αύλειος χώρος.
Η έμπνευση και η πρωτοβουλία ανήκει στην καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου κ. Νεκταρία Γιακμογλίδου η οποία με μεράκι και πολλή διάθεση εργάστηκε τις τελευταίες μέρες, πρωί και απόγευμα, μεταφέροντας με όμορφα χρώματα τη μαγεία του βουνού των Κενταύρων.
Η εικαστική πρωτοβουλία είναι συνέχεια της μεγάλης και εντυπωσιακής τοιχογραφίας με τον Κένταυρο που υλοποιήθηκε πέρυσι από την Urbanact και έναν καλλιτέχνη από την Ουρουγουάη.
«Επέλεξα να ζωγραφίσω στην τοιχογραφία βουνά και πλαγιές του Πηλίου που τεχνικά πλησιάζει τον σχεδιασμό του Κενταύρου από την Urbanact, δηλαδή με γραμμώσεις. Άλλωστε το θέμα του Πηλίου θέλαμε να το μελετήσουμε και με τους μαθητές στο μάθημα των εικαστικών και να δημιουργήσουμε μια τοιχογραφία» τόνισε η κ. Γιακμογλίδου.
Η τοιχογραφία με θέμα το Πήλιο σχηματίστηκε στην εξωτερική πλευρά του διδακτηρίου του 3ου Γυμνασίου Βόλου από την πλευρά του αύλειου χώρου και έχει διαστάσεις 24 μέτρα πλάτος και 1,70 ύψος.
Οι μαθητές και οι καθηγητές δεν κρύβουν τον ενθουσιασμό τους για την εικαστική δημιουργία που αναβαθμίζει και εξωραΐζει τον χώρο, ενώ παράλληλα καλύπτει και τα συνθήματα που είχαν αναγραφεί στους τοίχους.
Η καθηγήτρια εικαστικών εκτιμά ότι οι μαθητές θα σεβαστούν την όλη προσπάθεια και θα προστατεύσουν τον χώρο από την αναγραφή συνθημάτων.
Στα επόμενα σχέδιά της είναι να δημιουργηθεί νέα τοιχογραφία και σε άλλη εξωτερική επιφάνεια πλησίον της κεντρικής εισόδου του σχολείου και με τη συμμετοχή των μαθητών.
«Η τοιχογραφία με το Πήλιο ολοκληρώθηκε σε λίγες μέρες, ενώ η Urbanact είχε την ευγενή διάθεση να μας δωρίσει τα χρώματα» είπε η κ. Γιακμογλίδου η οποία έχει δουλέψει στην τρισδιάστατη ζωγραφική και την τοιχογραφία διακοσμώντας δημόσια κτίρια και εσωτερικούς χώρους.
«Με τους μαθητές στο 3ο Γυμνάσιο Βόλου έχουμε τοιχογραφήσει όλη την είσοδο του διδακτηρίου, καθώς και πέντε αίθουσες πάντα στο πλαίσιο του μαθήματος των εικαστικών, ενώ σκοπεύουμε να πράξουμε το ίδιο και σε άλλες αίθουσες. Είναι πολύ καλό άλλωστε οι μαθητές να μπορούν να δουλεύουν στο μάθημα των εικαστικών με τις μεγάλες διαστάσεις και άλλα υλικά» είπε η κ. Γιακμογλίδου.