Περισσότεροι από μισό εκατομμύριο τηλεθεατές μόνο στην Ισπανία και ακόμη περισσότεροι σε όλο τον κόσμο πρόκειται να γνωρίσουν τις ομορφιές της Θεσσαλίας μέσω της ισπανικής δημόσιας τηλεόρασης και της δημοφιλούς τηλεοπτικής παραγωγής «Φυσικοί Προορισμοί του Κόσμου». Το τηλεοπτικό συνεργείο της εκπομπής βρίσκεται εδώ και μία εβδομάδα στη Θεσσαλία και ολοκληρώνει αυτές τις μέρες τα γυρίσματα σε τουριστικούς προορισμούς στην πόλη του Βόλου, το Πήλιο, τον Παγασητικό και τα Μετέωρα.
Τα γυρίσματα διοργανώθηκαν από τον ΕΟΤ σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας-Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και την ελληνική πρεσβεία στην Μαδρίτη. Δύο τρίγλωσσες τηλεοπτικές εκπομπές, με τίτλο «Διαδρομές του κόσμου» Senderos del Mundo και «Αγροτουρισμός στον κόσμο» Turismo Rural en el Mundo θα προβληθούν στα τέλη Φεβρουαρίου από το Κανάλι 2 της ισπανικής δημόσιας τηλεόρασης (RTVE) και σε άλλες ισπανόφωνες, αγγλόφωνες και γερμανόφωνες χώρες του κόσμου.
Ο παρουσιαστής της εκπομπής Senderos del Mundo κ. Juan Frutos και εκπρόσωπος της εταιρείας παραγωγής Orange Productions SL μαζί με το σκυλάκι -μασκώτ της εκπομπής Migas και τρία μέλη τηλεοπτικού συνεργείου, περιηγήθηκαν σε παραλίες, ορεινά και πεδινά οικοσυστήματα και σε παραδοσιακούς οικισμούς της περιοχής, προκειμένου να προβάλλουν τις παραδοσιακές τεχνικές λαϊκής τέχνης (κεραμοποιία, αργυροχρυσοχοΐα), την τοπική γαστρονομία και οινοποιία, την παραγωγή του τσίπουρου, την καλλιέργεια των ελαιόδεντρων κ.α.
Το συνεργείο επισκέφτηκε τα αξιοθέατα του παραλιακού μετώπου του Βόλου, τα Λεχώνια, τις Μηλιές, το Τρίκερι, την Τσαγκαράδα, Μυλοπόταμο, Νταμούχαρη, Άγιο Ιωάννη, Χορευτό, Ζαγορά, το χιονοδρομικό στα Χάνια, την Πορταριά όπου οργανώθηκε cooking show για το παραδοσιακό σπετζοφάι, την Μακρινίτσα, το Φλαμπούρι, την Κάρλα, την Αγχίαλο και τέλος την Καλαμπάκα και τα Μετέωρα, για γυρίσματα στις ιερές μονές αλλά και σε παραδοσιακό οινοποιείο.
Τουριστική προβολή με μετρήσιμα αποτελέσματα
«Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με εξωστρέφεια, αναδεικνύεται τα τελευταία χρόνια σε ανερχόμενο τουριστικό προορισμό με διεθνή αναγνωρισιμότητα, χάρη στο στοχευμένο πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής, τη βραβευμένη της τουριστική καμπάνια, το έξυπνο ψηφιακό μάρκετινγκ, την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας, αλλά και την ανάπτυξη νέων μορφών τουρισμού όπως ο καταδυτικός τουρισμός και τα υποβρύχια μουσεία» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός.
Επιπλέον τα σύγχρονα και ασφαλή οδικά δίκτυα και η ανάδειξη πολιτιστικών υποδομών όπως μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι και μοναστήρια συνθέτουν ένα ελκυστικό τουριστικό πακέτο που φαίνεται να ενδιαφέρει όλο και περισσότερους επισκέπτες. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, καταγράφεται αύξηση στις διανυκτερεύσεις σε ποσοστό 12%, αύξηση στις επισκέψεις σε Μουσεία της τάξης του 47%, αύξηση στις αφίξεις στα αεροδρόμια Σκιάθου και Ν. Αγχιάλου κατά 20%, αύξηση της κίνησης στα λιμάνια Βόλου, Σκιάθου, Σκοπέλου και Αλοννήσου κατά 18%, ενώ στην πενταετία 2013-2018, εν μέσω κρίσης, η Θεσσαλία καταγράφει αύξηση 100% της απασχόλησης στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η διαδικτυακή προβολή της Θεσσαλίας έχει περισσότερους από 2,5 εκατομμύρια followers. Όλα αυτά έγιναν με στρατηγικό σχεδιασμό, κοστολογημένο πρόγραμμα, σημαντικά έργα υποδομών και αποτελεσματικές δράσεις προβολής, που προδιαγράφουν ένα ακόμη πιο δυναμικό μέλλον τόσο σε επίπεδο αφίξεων επισκεπτών όσο και σε επίπεδο απασχόλησης» προσθέτει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.