Ονόματα διορισθέντων στην ειδική αγωγή από τη Μαγνησία

Όλα τα νέα
e-thessalia.gr
2020-02-06 06:51:21

Αναρτήθηκαν χθες από το υπουργείο Παιδείας τα ονόματα των 1.040 επιτυχόντων για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Πρόκειται για μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδων Θεραπευτών Λόγου, Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών, Φυσιοθεραπευτών, Εργασιοθεραπευτών-Εργοθεραπευτών, Κοινωνικών Λειτουργών καθώς και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), που διορίζονται βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες του ΑΣΕΠ καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων τους στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Προσωπικού.
Οι επιτυχόντες από τη Μαγνησία ανέρχονται στους 17. Πιο αναλυτικά τα ονόματα και η ειδικότητα του καθενός είναι τα εξής: Αντωνίου Μαρία ΠΕ21, Τσιβοπούλου Χριστίνα ΠΕ21, Φραγγογιάννη Μαρία-Ευτέρπη ΠΕ23, Καλλία Ελένη ΠΕ23, Σκαρλή Βασιλική ΠΕ25, Ξυδοπούλου Βασιλική ΠΕ25, Μπλιούμη Σταυρούλα ΠΕ25, Μούτσελου Ελευθερία ΠΕ28, Κούκος Παρασκευάς ΠΕ28, Μαυρουδή Διαμάντω ΠΕ30, Κουκουμβρή Αλκυόνη ΔΕ01, Τσιόβουλου Κωνσταντίνα ΔΕ01, Φάλκου Δήμητρα ΔΕ01, Χειλά Νικολέτα ΔΕ01, Αγορά Συραγούλα ΔΕ01, Σιδηροπούλου Ολυμπία ΔΕ01.

Σε δηλώσεις της η υπουργός Νίκη Κεραμέως τόνισε: «Η σημερινή ημέρα είναι πραγματικά ξεχωριστή για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στη χώρα μας. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που γίνονται μόνιμοι, μέσω ΑΣΕΠ, διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, τομέα που η κυβέρνηση θεωρεί μείζονος σημασίας.
Στηρίζουμε έμπρακτα αυτό το κρίσιμο σκέλος της δημόσιας εκπαίδευσης, τα παιδιά, τις οικογένειες αλλά και το σχολείο και τους λειτουργούς του. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, με συνέπεια, ευθύνη και κοινωνική ευαισθησία, για ένα καλύτερο σχολείο για μια καλύτερη κοινωνία.
Παράλληλα, δρομολογούμε για πρώτη επίσης φορά, τη σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, σταθμισμένων στις ανάγκες των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός μας περιλαμβάνει την ίδρυση προστατευμένων εργαστηρίων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που θα δίνουν διέξοδο στους αποφοίτους των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Στόχος μας, η εκπαίδευση για όλους χωρίς αποκλεισμούς, με ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα προσαρμοστεί σταδιακά στη λογική της ενταξιακής εκπαίδευσης για τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να ανακοινωθούν και οι πίνακες κατάταξης με τα μόρια για τους ειδικούς δασκάλους και νηπιαγωγούς οι οποίοι επίσης έχουν υποβάλλει τις αιτήσεις από την περασμένη Άνοιξη, ενώ μετά από αυτή τη διαδικασία και την παρέλευση των ενστάσεων το υπουργείο θα ανακοινώσει και τα ονόματα των διορισθέντων.



Ζαγορά Πήλιο