Ευέλικτα προγράμματα διδακτικής στήριξης για να καλυφθούν τα εκπαιδευτικά κενά που έχουν προκληθεί σε μαθητές λόγω της τηλεκπαίδευσης, σχεδιάζουν να υλοποιήσουν τα φροντιστήρια του Νομού.
Για το θέμα μίλησε στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» ο πρόεδρος του συλλόγου των Εκπαιδευτικών Φροντιστών Μαγνησίας κ. Κώστας Νάνος περιγράφοντας το όλο πλαίσιο που έχει δημιουργηθεί.
Σημειώνεται πως από τη Δευτέρα 10 Μαΐου οι μαθητές Γ’ Τάξης έχουν επιστρέψει στα διά ζώσης μαθήματα και στα φροντιστήρια μετά από περίπου έξι μήνες.
Ειδικότερα ο κ. Νάνος επισήμανε αρχικά πως «είμαστε πολύ ικανοποιημένοι, γιατί εδώ και λίγες ημέρες οι μαθητές έχουν επιστρέψει στους χώρους των φροντιστηρίων για να κάνουν μάθημα. Και το περιμέναμε καιρό τώρα. Μιλώντας μάλιστα και με καθηγητές από άλλα φροντιστήρια, τα πράγματα πάνε καλά και δεν έχει παρουσιαστεί κάποιο παράδοξο. Βέβαια επέστρεψαν μόνο οι μαθητές της Γ’ Τάξης οι οποίοι θα δώσουν και τις πανελλαδικές εξετάσεις. Αίτημά μας είναι να μπορέσουν να γυρίσουν στα φροντιστήρια και οι μαθητές και των υπόλοιπων τάξεων του Λυκείου που τώρα συνεχίζουν την τηλεκπαίδευση. Θεωρούμε ότι από τη στιγμή που έχει γίνει αυτό στα σχολεία, αντίστοιχα θα μπορούσε να επιτραπεί και για τα φροντιστήρια, όπου επίσης λαμβάνονται όλα τα μέτρα υγειονομικά μέτρα προστασίας. Μάλιστα από τη στιγμή που δεν θα γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στους μαθητές, θα μπορούσαν τα φροντιστήρια να βάλουν κάποια επαναληπτικά διαγωνίσματα προσομοίωσης στους μαθητές της Α’ και Β’ Τάξης για να δούμε, τι κενά έχουν προκληθεί. Και τα διαγωνίσματα αυτά θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς να δημιουργηθεί κανένας συνωστισμός».
Ερωτηθείς για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν το επόμενο διάστημα στα φροντιστήρια ο πρόεδρος των εκπαιδευτικών φροντιστών απάντησε πως «από δω και πέρα υλοποιούνται οι εξετάσεις προσομοίωσης, τα επαναληπτικά διαγωνίσματα, δίνονται οδηγίες στους υποψήφιους για τα σημεία που πρέπει να προσέχουν, ενώ σχεδιάζεται και μια διαδικτυακή ημερίδα για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου».
Ο κ. Νάνος αναφέρθηκε και στα αποτελέσματα που είχε η τηλεκπαίδευση στους μαθητές. Συγκεκριμένα ανέφερε πως μια κοινή γραμμή των φροντιστών σε πανελλαδικό επίπεδο είναι ότι μπορεί τα φροντιστήρια να διέθεταν πολύ καλές υποδομές και εξοπλισμό για την υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης, ωστόσο, δεν έλειψαν τα προβλήματα. Και αυτό οφείλεται σε τεχνικά ζητήματα που δεν επέτρεψαν τη σύνδεση είτε γιατί σε ορισμένα νοικοκυριά δεν υπήρχαν οι κατάλληλες συνθήκες για τη διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παρατηρούνται εκπαιδευτικά κενά στους μαθητές. Για τον λόγο αυτό τα φροντιστήρια σχεδιάζουν να υλοποιήσουν από το καλοκαίρι ευέλικτα μικρά προγράμματα σπουδών διδακτικής ενίσχυσης, ώστε τα παιδιά της Α’ και Β’ Λυκείου να καλύψουν τα όποια κενά έχουν δημιουργηθεί. Τα προγράμματα αυτά θα μπορούν να υλοποιηθούν ακόμη και από τον Ιούνιο και θα συνεχιστούν και τον Σεπτέμβριο, όπου αναμένονται και οι περισσότερες εγγραφές».
Ο κ. Νάνος είπε πως με την τηλεκπαίδευση ο έφηβος στερήθηκε την επαφή του με τον εκπαιδευτικό και τους συμμαθητές του μέσα στην αίθουσα. Η κόπωση ήταν μεγάλη, ακόμη και σε μαθητές που είναι προσηλωμένοι στον στόχο τους.