“Και Ναύσταθμο θα σας φτιάξουμε”! Όταν οι βουλευτές παρεμβαίνουν και οι στρατιωτικοί σιωπούν

Όλα τα νέα
e-thessalia.gr
2021-07-15 09:32:46

Του Αντιναυάρχου (εα) Νίκου Κρυονερίτη

Τι λέτε ρε μπαγάσασηδες … Ναύσταθμο για αρματαγωγά στον Παγασητικό! Διαβάζω … «Η ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας φέρεται να εξέτασε πλήρως το αίτημα των Βουλευτών της Μαγνησίας αλλά και του Δήμου Αλμυρού, ο οποίος μάλιστα είχε προτείνει εάν γίνει ο Ναύσταθμος στην περιοχή του θα παραχωρήσει και 90 στρέμματα για τις εγκαταστάσεις».

Έχω την εντύπωση ότι δεν πάμε καλά … πετάγονται έτσι μερικοί βουλευτές και λένε … θέλουμε Ναύσταθμο! Η ιδέα του Βόλου (ΟΛΒ Α.Ε που σημαίνει δεν ακουμπάμε το λιμάνι εν όψει παραχωρήσεων) έσβησε σαν πυροτέχνημα και είπαν ας ρίξουμε άλλο ένα πυροτέχνημα … τι κοστίζει… Ο Δήμος Αλμυρού βέβαια έχει και τους χώρους και τη βεβαιότητα ότι μια ανάλογη εγκατάσταση θα βοηθήσει τη τοπική κοινωνία δημιουργώντας θέσεις εργασίας και δεν έχει κανένα λόγο να μη συναινέσει.

«Πρόκειται για πολύ σημαντική εξέλιξη για τον Αλμυρό, αλλά και για όλη τη Μαγνησία, καθώς σε πλήρη ανάπτυξη ο Ναύσταθμος μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην τοπική ανάπτυξη, αφού σε πλήρη λειτουργία μπορεί να απασχολεί μέχρι 1.000 άτομα προσωπικό».

Πολλές φορές απλά αναρωτιέσαι πώς μπορεί ο κάθε πολιτικάντης να σέρνει ένα ολόκληρο στρατηγικό σχεδιασμό … και αναφέρομαι στο πώς είναι δυνατόν να συμφωνούν οι άνθρωποι που κάθονται στις καυτές καρέκλες των Επιτελείων … Μιλάω ευθέως για τον ΑΓΕΕΘΑ και τον ΑΓΕΝ που έχουν και την κύρια ευθύνη. Αντιλαμβάνομαι ότι μια τέτοια … «πατάτα», μια από τις πολλές που είδαμε το τελευταίο καιρό και η μεγαλύτερη μετά τα … «πλωτά φράγματα», πιθανόν να εκπορεύεται από την ίδια πηγή, τον «Ευρυβιάδη»!!

Πολύ σύντομα να επαναλάβω!

Τεράστια επένδυση σε πόρους (βραχυπρόθεσμα για τις υποδομές, μακροπρόθεσμα για τη λειτουργία), σε μια εποχή με ιδιαίτερες δημοσιονομικές δυσκολίες που δεν αναμένεται να βελτιωθούν.
Αιμορραγία σε πόρους και προσωπικό για το Πολεμικό Ναυτικό (εκτός αν στοχεύουμε σε … προσλήψεις).
Αρνητικό επιχειρησιακό κέρδος τόσο γεωγραφικά όσο και ουσιαστικά με επένδυση σε ξεπερασμένες επιχειρήσεις τύπου «γιούργια» που πρυτανεύουν στα μυαλά των Αξιωματικών μικρού εκτοπίσματος!
Τα αρματαγωγά ως πλοία άμεσης ανταπόκρισης σε καιρό κρίσης ή σε καιρό επιχειρήσεων έχουν (εδώ και πολλά χρόνια) κριθεί «παλαιολιθικά» κατάλληλα μόνο για να μεταφέρουν στρατιωτικό υλικό και στράτευμα, αποκλειστικά στο καιρό της ειρήνης.
Μεγάλα περιβαλλοντικά μειονεκτήματα (για τον Παγασητικό και για τον Αλμυρό).
Αν μιλάμε για «επιχειρησιακές επενδύσεις» σε υποδομές του ΠΝ (εκτός από τις μονάδες), ας βελτιώσουν τις «προκεχωρημένες βάσεις», ας βελτιώσουν τη λειτουργικότητα του Ναυστάθμου στη Σούδα και βλέπουμε …
Τέλος ας απαντήσει κάποιος από το ΠΝ, οι ναύσταθμοι κτίζονται κυριολεκτικά σε μια νύχτα με … ευκαιριακές προτάσεις πολιτικών; Και από πότε βγαίνουν οι πολιτικοί και διαρρέουν τη θετική κατάληξη των μελετών από το ΠΝ, που πρέπει να έχουν τουλάχιστον απόρρητο χαρακτήρα;;;
Έχω την άποψη ότι ο «Ναύσταθμος του Παγασητικού», είναι ακόμη μια φωτοβολίδα σαν κι αυτές που ανάβουν ορισμένοι πολιτικοί για να φωτίσουν την ετερόφωτη πολιτική τους ύπαρξη! Τουλάχιστον έτσι ελπίζω … διαφορετικά … !!

 



Ζαγορά Πήλιο